📦 HuskyCrates [v2.0.0-PRE8] [API 5-7] - Give everyone keys, use Custom Particles, Keys, and more!

We’ve moved!

Check out the new listing on Ore!

17 Likes

After work look. Interesting.

Invalid link

1 Like

I dunno why ziceptor.

You just have to do without links :slight_smile:
Edit: Just text

Cant wait to see the first release mate! keep up the wonderful work.

Can’t wait for this!

Looked. Beauty. Will wait. GIF (Not true. The video in the first post.)

I think you used an old bugged out version for that gif, but yeah.

What was on github

that means nothing…

Of course it does not. Your video explains a lot :wink:

I’ve updated the OP with a link to the features everyone is currently waiting on for the first release. I might start releasing some indev builds soon before v1.0, though.
Here’s the link if you’re lazy: https://github.com/codeHusky/HuskyCrates-Sponge/issues/1

And some stupid art thing

<3 how long until estimate release/beta release?

I’ve got a fever of 102° and a headache right now. Hopefully by tomorrow but I have no idea.

oo damn! Make sure you eat your greens! lol Good luck, Can’t wait!

3 Likes

Awesome looking forward to testing

1 Like

just to clarify. Will you be able to set commands into the chests? Im running a pixelmon server and want to make a shiny & Legend Crate :smiley:

Yes you’ll be able to set commands.

Woop! So Excited to set up 400 commands! haha GL!

You don’t have to setup commands for EVERY Pokemon if that’s what you mean by “400 Commands” :stuck_out_tongue: . Not sure if it’s vanilla Pixelmon or not, but there should be a command /pokegive playername random, or if you want a shiny /pokegive player random s. Although I don’t think there is anything for Legendaries right now.